manga_preview
Boruto TBV 10

Čas zmeniť budúcnosť 15 – Informácie

Pätnásta kapitola: Informácie

Ráno sa zobudil až do príliš slnečného dňa. Keďže svojho partnera nikde nevidel, šiel sa osprchovať. Keď vyšiel, našiel Kakashiho opretého o stenu hneď za dverami kúpeľne.
Trpezlivo ho sledoval, zatiaľ čo si obliekol nejaké čisté oblečenie zo skrine a perfektne si skryl ešte vlhké vlasy pod kopu handier.
„Získal som pár informácii o Akimashii. Uvidíme, čo z toho je pravda. Snaž sa nevytŕčať, kým sa tam nedostaneme.“ povedal hneď ako bol pripravený.
Nenápadne vyšli von na rušnú ulicu. Šli prirodzeným tempom. Chceli splynúť.
Nešli ani štvrť hodiny, keď zastavili pred malým domčekom. Kakashi zaklopal na okno a to sa takmer ihneď otvorilo. Rýchlo vkĺzol dnu a pokynul mu rukou, aby ho nasledoval. Vnútro vyzeralo skoro tak isto ako ich dočasný byt. Stálo tam dievča, asi mladšie ako on, ale určite staršie ako Kakashi. Bola štíhla, čierne vlasy mala veľmi dlhé, niže pás. Aj jej oči boli tmavé. Jeden by si myslel, že jej Sasukeho príbuzná......kto vie.
„Toto je.... vlastne, mená nie sú podstatné.....moja priateľka.“ vysvetlil jeho budúci sensei.
Bol zvedavý ako môžu byť priatelia, keď Suna a Konoha sú vo vojne už veľmi dlho. Asi celú ich ninja kariéru. Kde sa spoznali?
„Ona vie niečo o Akimashii?“ spýtal sa podozrievavo.
„Možno. Chytili jednu kunoichi, ktorá sa vlámala do Kazekageho domu a sama sa priznala, že chcela uniesť jeho ženu, hmm..... no ktorá je v podstate pod zámkom.“ vysvetľovala mladá žena.
„Kazekageho žene je ....pod zámkom?“ zopakoval nechápavo Naruto.
„Vlastne áno. Chcela ujsť a tak ju sám Kazekage dal strážiť. Odôvodnil to tým, že kvôli jej tehotenstvu má o ňu strach a nechce, aby sa jej niečo stalo.“ odfrkla si.
„Čo tým myslíš?“ reagoval ihneď Kakashi.
„Nie všetci o tom vedia. Iba niekoľko jouninov. Kazekage chce do svojho potomka zapečatiť jednochvostového démona Shukaku.“ vysvetlila a znovu si odfrkla.
„Gaara...“ zamumlal si Naruto, ktorému až teraz docvaklo, že hovoria o jeho priateľovi.
Našťastie to počul len on sám. Aspoň sa vyhol kope nebezpečných otázok, na ktoré by nevedel odpovedať.
„A čo s tým má Akimashia?“ spýtal sa po chvíli znova.
„Bola to ona, kto sa vlámal do Kazekageho domu. O dvadsať dní bude ukončené vypočúvanie a popravia ju. A ak vám je to čudné, tak mne tiež. Počula som však, že sa za ňu prihovorila Kazekageho žena.“ odmlčala sa čiernovláska.
„A to prečo? Veď ju chcela uniesť.“ predbehol Naruta s nevyslovenou otázkou Kakashi.
„Keby sa jej to podarilo, tak do Kazekageho potomka nezapečatia to monštrum. Je jej vďačná, aj keď to nevyšlo.“
„A-aha...“ vykoktal Naruto.
Netušil ako to dievča vyzerá, ani čo je zač, ale chcela zabrániť tomu, aby sa z jeho priateľa stal jinchuuriky. Za to ju mal rád.
Lenže to nemení nič na veci, že ju chcú popraviť. Čo urobia? Musia ju zachrániť. Je jej to dlžný. A tiež .... musí mu pomôcť si spomenúť. Iné vodítko nemá .....je jeho posledná šanca.
„Kde ju väznia a ako sa k nej dostaneme?“ opýtal sa nedočkavo.
„Buď sa necháte chytiť a potom utečiete aj s ňou ....samozrejme ak sa vám to podarí...., alebo sa tam jednoducho môžete prebiť cez všetky stráže. Kakashi, ty vieš kde tá väznica je. Zvyšok je na vás.“ vysvetlila dievčina.
„Ďakujem. Veľmi si nám pomohla.“ uklonil sa chlapec s maskou zatiaľ čo jeho spoločník horlivo prikyvoval.
Kunoichi sa usmiala a rýchlo vykĺzla oknom von.
„Kto to bol?“ opýtal sa Naruto znova na tú istú otázku.
Kakashi vyzeral zamyslene. Pozrel mu do očí, ale vzápätí sklopil zrak.
„Ak ti ide o dôveryhodnosť, tak sa nemusíš báť. Nie je to pasca ani nič podobné. Hovorí pravdu.“ odpovedal.
„Nemyslel som na to. Mňa zaujíma odkiaľ sa poznáte.“ pokrčil ramenami Uzumaki.
Kakashi si ho chvíľu nedôverčivo prezeral.
„Nie je možné, aby sa dvaja cudzí ľudia tak veľmi podobali.“ uniklo mu s povzdychom.
„Ten istý bezstarostný ton aj naliehavosť v očiach. Je to neuveriteľné.“ mrmlal si ďalej.
Naruto nevedel presne na čo naráža, ale znervóznel. Niečo mu našepkávalo, že to nie je dobre. Myslel tým Štvrtého?
„Ehm .... Akimashia?“ zmenil rýchlo tému.
Kakashi zatriasol hlavou, akoby chcel vypudiť z hlavy nejakú myšlienku.
„Mám taký pocit, že senseia oklamala. Pochybujem, že chcela Kazekageho ženu vymeniť za ten zvitok. Určite vie, že by jej za ňu nedali ani obyčajný papier. Je to len moja domnienka, ale myslím, že jej celý čas išlo o tú ženu. Ale nenapadá ma jediný jeden dôvod prečo.“ rozprával opierajúc sa o rám okna.
Jeho možno nič nenapadlo, ale Naruta áno. Chcela zabrániť vloženie Shukakua do Gaary. Ale prečo by to robila? A odkiaľ by o tom vedela? Veď tá kunoichi povedala, že o tom vedia len jounini ...niektorí. Chcela snáď zmariť plán o posilnenie Suny? Alebo je za tým niečo viac?
„Keď ju oslobodíme, spýtame sa jej.“ navrhol Naruto, pričom neskrýval svoju zvedavosť.
Spýta sa jej .... a nie iba na to.....
„Vrátime sa. Cestou si kúp niečo na jedenie. Pôjdeme každý zvlášť, aby sme nevzbudili pozornosť. Stretneme sa v byte.“ vydal rozkaz Kakashi a ako prvý vyskočil von oknom do rušnej ulice.
Naruto tam niekoľko sekúnd zarazene stál, kým mu došlo čo povedal. Okamžite vybehol von a začal sa obzerať. Jedlo si zoženie ..... ale cestou sem sa zaoberal inými vecami ako zmapovanie trasy.
Nikde ho nevidel.
„Z toho bude problém.“ zamrmlal si sám pre seba.
Nevadí.....najprv sa naje. Vychádzkovým tempom zamieril k najbližšiemu rohu budovy. Ako predpokladal ..... tam kde sa hrnie veľa ľudí, tam je vždy jedlo. Tržnica ..... tu nájde možno dokonca aj rámen. Obzeral si stánky a zároveň hľadal jeho partnera. Nenašiel ho tam. Musel ísť niekde inde.
Ceny sa mu zdali nízke oproti Konohe. Prečo? Bolo to zvláštne.
Zjedol kus pečeného mäsa s ryžou a u jedného plešatého obchodníka bez pokrývky hlavy, ktorý mu tu sem preto nepasoval, si nakúpil instantný rámen do zásoby.
A potom ...... potom začal hľadať. Pamätal si iba budovu, na ktorú mal výhľad z okna bytu.
Zašiel do zastrčenej uličky a urobil štyri klony. Tie vyskočili na strechy a rozbehli sa rôznymi smermi. On sa vrátil späť na cestu a pokračoval v pátraní.
Už bol skoro večer, keď jeden z jeho klonov odrazu zmizol. A vôbec sa mu nepáčil dôvod. Nenašiel byt....to nie. Ale stretol nejakého ninju, ktorý naňho bez rozmyslu zaútočil. Bol rád, že si stihol dať cez tvár kus látky. Nevidel jeho tvár, preto nemusel bojovať. Iba sa zrušil.
Naruto šľapal ulice Suny ešte dlho, kým ho niekto stiahol do dverí okolo ktorých práve šiel.
„Čoo....?“
„Aké čo? Kde sa flákaš? Myslel som, že ťa odhalili!“ prskal naňho naštvaný Kakashi.
Naruto si oddýchol. Na sekundu si vážne myslel, že ho už majú.
„Iba skoro. Ďakujem, že si ma našiel. Myslel som, že tu budem blúdiť až do rána.“ poškrabal sa na zátylku a ospravedlňujúco sa usmial.
„Teba skoro chytili?“ prepočul poďakovanie aj sťažovanie si jeho veliteľ.
„Nie mňa. Len môj klon.“ ohradil sa.
Kakashi sa zhlboka nadýchol a zavrel oko. Naruto nechápal čo robí, ale predpokladal, že je to niečo dôležité, preto ho len potichu pozoroval.
„Drž sa za mnou.“ šepol už kľudným hlasom kopírovací ninja.
Naruto ho poslušne nasledoval, zatiaľ čo cestou pozorne mapoval terén. Už sa nechcel stratiť.
Ich dočasný byt bol len pár domov ďalej. Keď obaja ležali, Kakashi začal rozprávať.
„Zajtra sa ju pokúsime dostať von. Trochu sa prestrojíme a vezmeme ťa tam ako väzňa. Budeš to som mnou musieť trochu hrať. Keď budeme dnu, nájdeme Akimashiu a čo najrýchlejšie odtiaľ vypadneme.“
Naruto len súhlasne zamrmlal, aj keď sa mu nepáčilo, že bude ten väzeň. On je predsa hrdina a nie nejaký zloduch. Ešte nejakú chvíľu mu tá myšlienka nedala spať, ale nakoniec vyčerpaním predsa zaspal.
Ešte za tmy ho prebudil Kakashi. Pripravili sa, prezliekli a vykĺzli vyľudnenými ulicami von z mesta. Nešli dlho a lúče slnka vychádzajúceho spoza obzoru pred nimi osvetlili veľkú budovu. Okrem obrovskej brány a faktu, že nemala ani jedno okno, na nej nebolo nič zvláštne.
„Tvár sa, že si v bezvedomí. ........ vlastne ...nech sa deje čo sa deje, hlavne nič nehovor.“ rozkázal Kakashi a ako nič si Naruta prehodil cez rameno.
Vzal ho za slovo a nechal svoje telo ochabnuté. Keď boli už len zopár metrov od brány, pre istotu zavrel aj oči.
„Stoj!“ zreval niekto a hneď na to cítil, že zatavili.
Surovo ho hodil na zem. Musel si zakusnúť do jazyka, aby nesykol od bolesti. Jeho noha narazila o kameň. Zadržoval slzy ako sa len dalo, ale aj tak cítil, že jeho tvár je vlhká.
Možno to bolo prehnané, ale bol si takmer istý, že tá noha je zlomená.
„Chytil som zveda. Myslím, že je z Listovej.“ počul ako vraví jeho budúci sensei.
Najradšej by ho na mieste zahlušil, ale tým by všetko skazil a on sa chcel rozprávať s Akimashiou.
„Z Listovej? Ako tá kunoichi?“ opýtal sa znova ten mužský hlas.
Chvíľu bolo ticho. Prisahal by, že Kakashi pokrčil plecami a robí sa, že nič o takej kunoichi nevie.
„Možno je prišiel oslobodiť. Pre istotu som ho omráčil.“ vysvetlil jeho partner.
Neveselo potlačil ironický úsmev. Spomenul si na to ako ho „strojil“. Nevidel sa v zrkadle, ale tipoval, že vyzerá viac než dosť biedne. Okrem porezaného líca, mal obviazanú krvácajúcu nohu. Už keď sem šli na ňu ledva dostupoval. A teraz ....asi je zlomená. Aspoň, že je to tá istá.
„Vezmi ho dnu. Zájdem za Ojishim, ten povie čo s ním.“ povedal strážca. Brána sa s vrzgotom otvorila. Keď ho mal Kakashi znovu na pleciach, dovolil si otvoriť jedno oko a potichu mu zavrčal do ucha. Ninja si ich ešte raz prezrel, nejakým nástrojom zavrel bránu a odišiel jedinými drevenými dverami preč.
Kakashi o opatrne položil na zem a nepekne zahrešil.
„Čo to stváraš?“ zasyčal.
„Ja? To ty si mi zlomil nohu!“ vyštekol naňho Naruto.
„Zlomil ....nohu?“ zarazil sa Hatake.
Prišiel bližšie k nemu a rukami prešiel po nohe. Keď skončil s obhliadkou, znova zahrešil.
„To nám skomplikuje útek!“ nadával naštvaný sám na seba.
Naruto nečakal ospravedlnenie. Keď počul kroky, zase sa tváril, že je v bezvedomí.
„To ty si ho chytil? Aká si hodnosť?“ opýtal sa nový hlas.
„Chuunin.“ hlesol nevýrazne Kakashi.
Prečo jeho sebavedomé vystupovanie zrazu zmizlo? Kto je ten muž, ktorého ten ninja priviedol?
„Takže nebol veľmi silný ..... Listová vravíte? Strhni mu to z hlavy! Chcem vidieť jeho tvár.“ zvolal rozkazovačne návštevník.
Cítil ako on aj Kakashi stuhli. Ale robiť s tým nič nemohol. Ruka z neho strhla látku.
Vedel, že jeho vždy blonďavé vlasy ožiarili túto zatuchnutú dieru. A ešte predtým ako strážca cúvol, vedel, že budú problémy.
„Čo sa deje?“ tváril sa hlúpo Kakashi, aj keď on najlepšie vedel o čo ide.
„To nie je možné! To nemôže byť on. Nikdy by sa nenechal chytiť chuuninovi.“ vrčal muž panovačne, ale trochu aj vystrašene.
Naruto už to nevydržal a aj keď vedel, že všetci upierajú zrak naňho, nevydržal to a s prižmúreným okom naňho pozrel.
Teraz už chápal aký veľký problém majú. Nakoniec..... ten ich plán práve skrachoval. Ten muž .... bol to Gaarov otec. Kazekage skrytej Piesočnej. Ale čo robí tu vo väzení?
„Kto to nemôže byť?“ opýtal sa naoko zvedavo Kakashi.
„To je jedno. Práve ťa povyšujem na jounina. Večer sa zastav u mňa v kancelárii. Ja už sa o tohto zveda postarám.“ zasmial sa neisto kage.
Teraz bol v kaši. Počul ako sa brána otvorila a za ňou zmizol jeho jediný spojenec.

Poznámky: 

Takže .... čaute ľudia. Asi sa vám to čakanie zdalo dlhé a verte, že aj mne, ale mala som takpovediac iné veci na práci Sad Konečne!!!!! sa mi podarilo dopísať ďalší diel a dúfam, že na ďalší už nebudete čakať až tak dlho. Gomen .... a arigatou Laughing out loud , že sa vám to chce čítať a že ste si počkali. Odteraz .... samé aspoň také dlhé diely.... snáď :P

5
Průměr: 5 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, Ne, 2010-05-02 16:07 | Ninja už: 6114 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud pekne, pekne... len tak dalej... fakt sa mi to zacina pacit Smiling

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, Pá, 2010-04-23 19:44 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

konečně další dílek Eye-wink a byl supr, těším se na další Sticking out tongue

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Čt, 2010-04-22 20:04 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Jé superově Smiling Těším se mocmoc Smiling

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling