manga_preview
Boruto TBV 10

天使 - 3

Nachází Sakuru znovu v dívčině pokoji, ale tentokrát už je dívka vzhůru.
,,Ach, ahoj.“ Pozdraví Naruto dívku a bezmyšlenkovitě podá Sakuře papír.
,,Co je to?“ zeptá se Sakura, když si to přečte.
,,To co ta holka říkala.“ Řekne Naruto s pohledem stále upnutým na dívku.
,,Cože? Já něco říkat? A vy to přeložit? To ne.“ Vzdychne dívka s podivným přízvukem.
,,Jaká hádanka Naruto? A kde jste nabrali ty Anděly?“ začne po Narutovi Sakura křičet.
,,Já ne, to Jiro-chan, to ona překládala tu latinu.“ Řekne Naruto a na pár vteřin se odtrhne od dívčiných ocelově šedých očí.
,,Latinu? Kde jste přišli na Latinu?“ nechápe Sakura.
,,Půlka toho byla nějaká hatlanina, ale s Shikim jsme přišli, jak na to a pak nám Jiro-chan řekla že to druhé je Latina a přeložila to… asi to bylo těžký, protože, to co jsem opsal bylo hrozný.“ Zasměje se.
,,Bezva a porozuměl tomu někdo?“
,,My už tomu nepotřebujeme rozumět.“ Řekne Naruto a Sakura nechápe. ,,Máte tady přeci tu dívku ne? Proboha, a pak že já jsem natvrdlý.“ Zaculí se Naruto. Sám pořádně nechápe kde se to v něm bere, snad to není tou holkou a těma jejíma očima. Jako by se do nich potápěl a dostával se do jiného světa, když se na ni dívá, jeho tělem prochází hřejivé teplo a cítí se tam krásně.
,,No jo. Jsem unavená, ale ty… Naruto!“ Sakura vyskočí ze židle a rozeběhne se ke svému kamarádovi. Naruto skočil na postel a nebezpečně blízko se přiblížil k dívce.
,,Jak se jmenuješ?“ zeptá se dívky. Nepotřebuje to tak moc vědět, ale chce slyšet její hlas a být tak blízko. Všechny pocity z dálky se ještě znásobily.
,,Já Trust.“ Kuňkne dívka a její oči začnou těkat ze Sakury na Naruta.
,,Můžeš nám říct něco o tomhle? Je tam něco o nebezpečné síle, Andělích s posláním a nemrtvých?“
,,To… Nic. To být nebezpečné. Nemrtví zabít, když vy vědět o tajemství. Moc nebezpečné. Vy nic nezjišťovat, vy mě nechat odejít. Trust musí udělat sama. “ Zaskuhrá Trust a schová si hlavu do dlaní.
,,Jsme ninjové, jsme silní a dokážeme se postavit jakémukoli zlu.“ Usměje se Naruto.
,,To… Tsust to nepovolit. Trust to udělat sama. A vy odejít. Prosím.“ vyzve je dívka a přikryje si hlavu peřinou. Naruto se snaží ještě dál vyzvídat, ale Sakura ho rázně chytne za límec a vyprovodí ho ven.
,,Co blbneš, ta holka je divná a já chci zjistit co je…“
,,Naruto, nemůžeš každého na potkání komandovat. Vzpamatuj se. „ okřikne ho Sakura a pak ho pošle ven z nemocnice.
Mezitím u Trust v pokoji:
,Co se to proboha stalo? Počkat vzpomínám si na bolest a temnotu. To… ano snažila jsem se probudit dobro v černém srdci, ale nepodařilo se mi to. Ohrozila jsem mnoho životů. Eh, kde jsem byla naposledy? Vesnice, temná a podivná. Byli tam všude hadi. Ano, had. Chtěla jsem pomoct hadu s temným ledovým srdcem, ale on mě napadl. Ví co jsem zač. Vzal mi mou sílu. Nikdy nesplním svůj úkol, a navíc mi zbývá už jen málo času.
Dívka se položila do peřin a zavřela oči. I přes okamžité noční můry upadla do hlubokého spánku.

Poznámky: 

Anděl s přízvukem. Jsem bl*á, protože do budoucna mi její blbá mluva bude dělat problémy... ale asi většina z nás by s Japonštinou měla problémy, nebo ne? Navíc když celý život mluvila jen Latinsky... Sakra.

4.8
Průměr: 4.8 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Pavel51
Vložil Pavel51, Ne, 2011-02-13 16:56 | Ninja už: 4887 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

se mi to celý moc líbilo

Obrázek uživatele Gobihaku
Vložil Gobihaku, St, 2009-12-23 15:29 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Prostý občan

Hej je to moc a moc dobrý moc se mi to celý líbilo, máš moc dobry stil psani Smiling

Obrázek uživatele lufiiinka
Vložil lufiiinka, Po, 2009-12-21 18:31 | Ninja už: 5427 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

ona mluví jak vietnamec:D...ok...ok...budu hodna aj eji mluvu nebudu komentovat...povidka ma hezkej dej...asi to tam bude jeste zapleteny a ta holcina bude nejak souviset s Narutovym snem, co?

lufiiinka

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2009-04-20 06:47 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

tak další dobrý dílek Smiling mám jednu výtku Smiling mohlo by to být delší? Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-04-19 19:26 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!