manga_preview
Boruto TBV 10

O posledním Jinchuriki 04

Ten pokoj je můj.

Pein se procházel po sídle Akatsuki. Potřeboval si promyslet další plány, co jsou potřeba udělat, ale na to potřeboval klid, který v sídle právě vůbec nepanoval. Rozhodl se, že jako vůdce tu udělá pořádek a vydal se ke zdroji hluku. Ke svému překvapení vycházel hluk z pokoje Konan. Vešel dovnitř a ke svému překvapení tam uviděl Sasoriho, Tobiho a Kakuza.
"Tuhle loutku polož Tobi sem." hlásil velitelským hlasem Sasori
"Ale aby bylo jasno Sasori jakékoliv peníze se tady najdou jsou moje. Nebo řeknu Peinovi, žes to tady obydlel." vyhrožoval Kakuzu, kterému se pod nohama pořád pletl Tobi.
To co Pein slyšel stačilo k tomu, aby se pořádně naštval.
"Co se tady děje? Proč jsou všude ty loutky a co tu vy tři děláte?!"
"Deidara se hrozně roztahoval a proto jsem si všechny své věci přestěhoval sem." vysvětloval urychleně Sasori.
"Sempai se roztahuje!" zařval Tobi a s řevem se schoval pod Konaninu postel, kde brečel.
Všichni se po sobě podívali, protože vůbec nechápali co se to s Tobim děje. Tobi brečel tak moc, že začalo zatíkat do pokoje co byl pod Konaniním. Bohužel to byl pokoj Kisameho a Itachiho. Itachimu bylo jedno jestli do jeho pokoje kape nebo je tam metr vody, protože když člověk žije s Kisamem na něco si hold zvykne, ale Kisame to bral jako zradu a vyrazil z pokoje směrem do pokoje Konan.
"Nepřidal jsem se k Akatsuki, aby si ze mně potom dělali srandu."
Za chvíli do pokoje přiběhl i Deidara s Hidanem a Zetsu. Korunu tomu nasadil Kiseme, když se rozhodl porazit Tobiho a vytopil celé sídlo. Potopa měla však ne moc příjemné následky. Tobi byl vyplaven ven z pokoje, kde však stál hladový Zetsu.
"Udělat Tobiho na cibulce." hlásila bílá.
"Ne z Tobiho dobrá omeleta." hlásila černá.
"Tobi špatná omeleta. Tobi dobrý řízek."
"Tobi dobrý s rybičkou."
"Zrada!" zařval Kisame a běžel k sobě do pokoje.
Chvíli po Kisamem odešel z pokoje naštvanej Deidara, protože z mokrýho jílu prostě výbuch nebude.
"k***a! Já tu rybu zabiju vždyť mi začne rezivět kosa!" zařval Hidan a šel si usušit svou kosu.
Sasori měl záchvat vzteku, protože po té potopě mu loutky chytly plíseň a po vzoru ostatních odkráčel pryč. Jediný kdo z toho všeho měl radost byl vlasně Kakuzu, protože našel pár bankovek a nemusel už leštit své peníze.
Šťastný by byl nejspíš i Pein kdyby nebyl úplně promočený. Jeho záměr se vlastně podařil všichni naštvaní členové Akatsuki odešli na své mise a vzali sebou i Kakuza.
"Už aby bylo po všem." povzdych Pein a šel vymýšlet další plány co udělají až budou mít i Kyuubiho.

Poznámky: 

Je to kratší, ale doufám že to aspoň trochu ušlo.

4.76923
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-27 20:40 | Ninja už: 5376 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazec! Sem se u toho nařehtala xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Kondara
Vložil Kondara, Pá, 2009-08-14 08:59 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Zkusím to nějak zvládnou do konce týdne, ale nevím pořád jsem někde pryč.

Obrázek uživatele Kin-Ankoku
Vložil Kin-Ankoku, So, 2009-08-08 11:26 | Ninja už: 5699 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Prostý občan

další bude kdy?