manga_preview
Boruto TBV 10

天使 - 1

,,Asi to tak mělo skončit.“
,,Ale to přeci nejde… já tě tady potřebuju, všichni tě tu potřebujeme ty nesníš odejít… Je to moc brzo.“
,,Ne, Naruto, už je správný čas abych šla a ty to víš. Moje poslání zde na zemi skočilo a já se musím vrátit.“
,,Ale vždyť… Sakuro sakra dělej něco, ona umírá! Ne, prosím, nemůžeš mě tu jen tak nechat. Co… Co si tady zase sám počnu? Prosím!“ vykřikne blonďatý chlapec a ovine ruce kolem krku drobné dívence.
,,Naruto já nemohu nic dělat… To ona…“ zašeptá Sakura a musí se co nejvíce ovládat, aby nezačala brečet.
,,Vždyť jsi Anděl, Bealo ty nesmíš umřít…“ vykřikne blonďáček a po tvářích mu steče slza a další a další.
,,Prosím neplač Naruto. Já neodcházím. Já se vrátím, Jsem Naděje… ta neumírá.“ Usměje se bledá dívka a zavře své šedé oči.
,,Beo…“ šeptne Naruto a opře se čelem o dívčino čelo. ,,Já zde nechci zůstat sám. Zamiloval jsem se do tebe Beo… Nesmíš mě opustit.“
,,Sbohem Naruto. Uvidíme se v nebi.“ Zašeptá dívka a naposledy zavře oči. Přes víčka se jí proderou poslední slzy a ona naposledy vydechne.
,,Ne! Beo… vzbuď se… Beo!“ křičí Naruto a najednou otevře oči. Nějakou dobu se upřeně dívá na protější stěnu a nakonec zatřepe hlavou. ,,Sakra to byl, ale divný sen.“ Pomalu se vyhrabe z postele a odkráčí do koupelny, vykonat ranní hygienu.
,,Vypadáš hrozně Naruto… Měl by ses dát dohromady a vyrazit do tréninkové areny.“ Řekne sám sobě když se mimoděk podívá do zrcadla.
,,Je, ty vypadáš. Co jsi dělal v noci?“ zasměje se Sakura když k ní Naruto dorazí.
,,Hehe.“ Procedí ironicky Naruto a svalí se do trávy. ,,Kdybys věděla. Zdál se mi hrozně divný sen…“ nemá však možnost začít, protože do arény vběhla sestřička z místní nemocnice.
,,Sakura-san, pojďte prosím semnou!“ křičela už z dálky.
,,Co se děje, Yoriko-chan?“ zeptá se Sakura přestane se věnovat Narutovi.
,,Do nemocnice přivezli nějaké děvče. Našel ho tým Kurenai-san, ve zdemolované vesnici. Hokage se bojí, že to dítě něco ví a potřebuje ji uzdravit, ale my už si nevíme rady.“ Vychrlí ze sebe Yoriko.
,,Tak proč neřeknete Tsunade-sama?“
,,Ona nemůže. Poslala nás za vámi. Sakura-san pojďte.“ Vypískla Yoriko a zněla naléhavě. ,,Omluvte mě kluci. Sai dohlédni na to nevyspané pako.“ Houkne na Saie a pohledem střelí k Narutovi spícímu v trávě, kam se před chvíli uložil.
,,To nebude těžké.“ Sai se pokusí o úsměv. Sakura už ho však nevnímá, žene se s Yoriko k nemocnici.
,,Tady Sakuro!“ zakřičí na ni starší sestra. Sakura ji rychle úklonou pozdraví a začne se věnovat dívce.
,,Zjistili jste co ji je? Jako má zranění?“ ptá se a pročítá její kartu.
,,Byla otrávená, už jsme podali protijed, ale bude trvat dlouho než zabere a my se bojíme, že to, to dítě nevydrží. Také má otřes mozku a rozsáhlé zlomeniny…“ začala jí vyjmenovat to co si Sakura přečetla i v kartě.
,,Takže, nejdřív musíme udělat něco s těmi kostmi, musí se co nejdříve zpravit a pak zvýšíme její obranyschopnost, protijed tak bude účinkovat rychleji.“ Řekne Sakura a Její ruce vytvoří pečeť kolem které začne proudit zelený proud chakry. Pomalu jimi začne přejíždět po dívčině těle. ,,Udělejte nápoj z Máty a Loukty a dalších bylinek, recepty jsou v knihovně v rezidenci hokage… a rychle.“ Řekne Sakura a dál se věnuje léčení té dívenky.
Celý zbytek dne stráví Sakura u té dívky, dává jí pít, hlídá ji a taky zasahuje při záchvatech.
,,Etarv em yktapz, mísum ej tinarchaz. Ejom alis ej aklev a ančepzeben, misum mij icomop, aj anidej užum. Id solum archangelos de tectum testatus solvo eam aenigma, solum nos testatus re - curo turpiter et usque sus - cito alpha et omega per - fungor, nos pacifice abite.
.“ Začne chraptět dítě na posteli.
Sakura k ní okamžitě přiskočí a zavolá další sestry a všechny poslouchají co říká.
,,Ničemu z toho nerozumím… co to říká?“ zeptá se jedna dívka.
,,Tiše!“ okřikne ji Sakura a dál se snaží poslouchat. Jenže slova která vychází dívce z úst jsou jen samé hlouposti.
,,Jen plácá.“ Ušklíbne se jedna sestra a položí na stůl tác s léky.
,,Myslím že ne…“ řekne Sakura a znovu vyžene všechny z pokoje. Už dlouho tu jen tak sedí a ani neví proč. Stále se věnuje té dívce. Je křehká a bledá. Černé vlasy tu bledost ještě zvýrazňují. Viděla i její šedé oči… Je zvláštní, jako by ani nebyla člověk… Strašně ji přitahuje, musí tu být.

Poznámky: 

Jujki, co mě to zase napadlo. Tady se projevuje moje pobláznění do Andělů, doufám, že si to někdo přečte a budu ráda za každý komentář.
Tady najdete informace o ději.
ADET: povídka změnena na 天使 (znamená andel, v kanji), protože už zde někdo povídku jménem Anděl psal.

4.846155
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Pavel51
Vložil Pavel51, Ne, 2011-02-13 16:37 | Ninja už: 4887 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

hezky to začalo

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2009-04-20 06:38 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

začalo to dobře Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-02-07 20:01 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Ouuuuu....tohle se mi moc, moc líbí!!!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-02-01 21:37 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!