manga_preview
Boruto TBV 10

„Budeš skvelý Hokage!“ 10 – Tsunadin odkaz a 52 klonov

10. kapitola : Tsunadin odkaz a 52 klonov

Ráno sa prebudil do krásneho dňa. Bolo asi len šesť hodín, tak sa obliekol a už si to mieril do Ichiraku. V polceste však musel zmeniť smer, lebo si spomenul, že otvárajú až o siedmej. Teda šiel za Saiom. Došiel tam asi o 10 minút. Nechcel využívať svoju rýchlosť, keď nemusel. Predsa nechcel pútať na seba pozornosť. Bol to jeho tromf.
Sai bol už dávno hore. Sedel na lavičke a maľoval východ slnka. Aspoň tak to vyzeralo.
„Čau Sai. Dnes o ôsmej pri pamätníku je dobrovoľný tréning. Potreboval by som, aby si mi pomohol s tým mojim. Prídeš?“ pekne prosil kamaráta.
„Jasné, budem tam. Aj tak nemám čo robiť.“ usmial sa Sai a pokračoval v maľovaní.
Naruto sa poďakoval a šiel ďalej cestou k Sakure.

Došiel pod okno a zakričal: „Saáákura- chan!!!“
Po chvíli v okne objavila strapatá Sakura.
„Naruto, čo ma budíš? Vieš vôbec koľko je hodín?“ zrúkla na neho.
Naruta vôbec nenapadlo, že by Sakura mohla spať. Sai už bol hore. To ho pomýlilo.
„Áno, prepáč Sakura. Ja len, že o ôsmej pri pamätníku je dobrovoľný tréning. Príde aj Kakashi-sensei a Sai a potreboval by som tvoju pomoc pri mojom tréningu. No taák, prídeš?“ prosíkal naštvanú Sakuru.
„No dobre, prídem, ale nabudúce ma nebuď, inak ....“ nasadila vražedný pohľad.
Blondiak trochu cúvol, ale potom sa usmial.
„A inak, je 7:15.“ kričal Naruto, keď utekal preč.
Ichiraku už určite otvorili a on bol hladný ako vlk.

„Dobre ráno! Prosím si jeden maxi-extra-velký misorámen.“ vrieskal už 5 metrov od stánku. „Ahoj Naruto. Už sa na tom pracuje. Videla som ťa tu asi pred hodinou. Čakala som kedy dôjdeš.“ usmiala sa Ayame.
Za necelých päť minút ho mal pred sebou. Bol fakt veľký. Na chvíľu zapochyboval či toľko zje, ale spomenul si na tréning a pustil sa doňho. Vtom ho nikto chytil za plece.
„Ahoj Shikamaru, dlho sme sa nevideli.“
„Čau Naruto, myslel som si, že ťa tu nájdem. Jak sa máš?“
„Super, práve sa chystám na tréning. A prečo si ma vlastne hľadal?“
„Blíži sa skúška chuuninov a ty si stále genin. Piata vravela, že sa máš zastaviť, aby ti mohla dať inštrukcie.“
usmial sa Shikamaru.
Naruto pozrel na hodinky. Mal ešte 25 minút.
„To stíham. Zájdem za ňou. Ďakujem. Maj sa!“ a už ho nebolo.
Na pulte ležali peniaze za rámen a prázdna misa.
Shikamaru si pre seba povedal: „To je ale otrava.“

Zrazu sa Naruto objavil u Tsunade. Ona sa ho najprv zľakla, ale potom sa spamätala.
„Aá, to si ty. Predal ti Shikamaru správu?“
„Áno, práve preto som tu.“ povedal rozhodne Naruto.
„Nechcela som rozhodnúť bez tvojho súhlasu, lebo viem, že by si odporoval.“ začala Tsunade.
Naruto mlčal. Bolo mu trápne, že je len genin, ale na postavení mu už až tak nezáležalo.
„Všetci tvoji rovesníci sú už chuunini, tak nemôžu byť na skúškach s tebou v tíme.
Keďže potrebuješ ešte dvoch shinobi do skupiny, tak si môžeš vybrať.
Buď pôjdeš ku mladším alebo k starším geninom ako si ty. Sám ísť nemôžeš.“

Naruto sa tváril akoby ho niekto tresol po hlave. To boli fakt super možnosti. Buď bude robiť skúšky s krpcami, to radšej nie, alebo so staršími, ktorí ho určíte nebudú brať ako rovnocenného.
Tsunade vedela, že mu to nebude vyhovovať.
„ ...alebo ťa môžem povýšiť, keď budeš s niekým určitým bojovať. Aj keď to nerobím, ale v tvojom prípade môžem urobiť výnimku. Ale o to, to bude ťažšie.“
Blondiak zaťal päste a od radosti si podskočil.
„S kým mám bojovať?“
„Myslím, že už viem kto to bude, ale definitívne ti to poviem až večer. Zastav sa okolo siedmej.“

Naruto kývol a už ho nebolo.

„Prepáčte, ale zdržala ma Piata.“ ozvalo sa spoza Sakury.
Sakura sebou trhla. Ani nevidela kedy prišiel. Divné.
Boli tu všetci. Sai, Sakura a dokonca aj Kakashi prišiel načas.
„Super! Ďakujem, že ste prišli. Sme tu, aby ste mi pomohli s tréningom.“ dopovedal a vyhŕkol: „Kage bunshin no jutsu!“
Okolo sa objavilo asi 50 klonov. Potom nahromadil chakru a trochu inak urobil ďalších dvoch. Z čela si zotrel pot.
Každý sa čudoval, čo Naruta tak vysililo. Veď klony mu nikdy nerobili problém. A prečo urobil tých dvoch oddelene?
„Sai. Teba chcem poprosiť, aby si sa tuto posadil a premýšľal nad jednou vecou, ktorú si vyberieš. Avšak nesmieš nikomu povedať na čo myslíš. A vy ...“ ukázal na 50 klonov „...viete čo mate robiť!“ vydal rozkaz pravý Naruto.
Sai hneď poslúchol, aj keď nevyzeral dvakrát nadšene. Kto by bol, keby mu povedal, že nech si sadne a rozmýšľa.
50 klonov sa rozostúpilo do kruhu okolo neho. Všetci sústredili iba na Saia.
Sai ani Sakura nemali šajnu prečo. O Narutovom kekkei-genkai vedeli zatiaľ iba Kakashi a Naruto.
„Teraz ty Sakura. Chcem ťa poprosiť, aby si pomohla týmto dvom klonom. Oni ti už povedia s čím. Len choďte trochu ďalej od Saia, aby vás nerušil.“
Klony vzali Sakuru za ruku, každý z jednej strany. Sakura nestihla ani jednému streliť, lebo už s ňou utekali na druhý koniec luky.
Ostali tu už len Kakashi a ten pravý Naruto.

4.98
Průměr: 5 (50 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Po, 2008-12-01 23:39 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Trošku kratší díl řekl bych, ale o nic méně skvělý Smiling

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, Ne, 2008-11-30 21:30 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

to cekani zabiji...ale na dalsi dily se pak tesim jak maly decko:-)