manga_preview
Boruto TBV 10

Tajemné dunění

Toto je taková trochu fantasmagorická povídka, kterou jsem asi před rokem usmolila. Není v ní žádné spoilování. Nahlížejte na to tak, že je to pouhý výplod mojí fantasie, která nezná hranic.
Těm odvážným, kteří se pokusí tuto směsici písmen a znaků přečíst a pochopit ji, přeji mnoho štěstí a pěkné čtení. Itadakimasu
Sticking out tongue

Byl chladný letní večer. Tsunade-hime seděla za pracovním stolem v kanceláři a prohlížela nějaké staré dokumenty. Shizune jako obvykle zarovnávala papíry pečlivě do desek a Tonton spokojeně podřimoval v pelíšku. Najednou někdo zaklepal na dveře. Tsunade unaveně zvedla hlavu od stolu, podívala se na Shizune a pokynula. Ta okamžitě zavolala: "Dále."
Do jemně ozářené mistnosti vztoupil dobře vypadající postarší muž s bílými vlasy.
"Jiraiya-sama..." Shizune se uklonila. Sannin se usmál a udělal pár kroků směrem k Páté.
"Co se děje, Jiraiya nikdy nechodí dveřmi a když ano tak rozhodně bez klepání." pomyslela si Hime.
"Potřeboval bych s tebou mluvit, Tsunade."¨pronesl s vážnou tváří.
Pátá se podívala na Shizune a opět pokynula. Shizune přikývla a spěšně opustila pracovnu.
"A o čem?"
Sannin se sklonil ke stolu.
"Dali se do pohybu..."
§ § §
Naruto seděl v Ichiraku a prohlížel si dno své žabo-peneženky. S povzdechem vytáhl poslední peníze a zaplatil.
"To není fér, řikal ste, že to zacálujete!" rozkřičel se na muže s maskou přes obličej.
"Ale, ale, uklidni se, asi sem si ji zapoměl doma..." snažil se Kakashi z potyčky vykroutit.
"Nechápu, jak ste mohl zapomenout na peněženku!" odseknul Naruto a trucovitě se posadil na lavici.
"Příště už opravdu pla-" Kakashiho přerušilo Narutovo strašidelné vrčení.
"Ten je teda na prachy pěkně háklivej." pomyslel si a opatrně vytáhl z kapsy Icha Icha. Od čtení ho však vytrhlo něčí nepříjemné pištění a hihňání.
"Hahaha, Sai, s tebou je taková legrace..." po ulici se k nim řítili Sai se zoufalým výrazem v obličeji a Ino, svírající ho pevně za paži.
"Dobrý večer, Kakashi-sensei." pozdravila Ino.
"Pěkný večer, Naruto-kun." řekl Sai a příjemně se pousmál.
Naruto se na něj nejistě podíval.
"A...ahoj." vykoktal nakonec.
"Kampak jdete?" zeptal se Kakashi a bylo vidět, jak se pod šátkem uculuje.
"Ale, jen tak se procházíme." sotva to dořekla, začal opět ten její pysklavý smích. Sai si opatrně promnul ucho. Nestačil se však ani rozloučit. Ino ho už táhla pryč.
Když byli v dostatečné vzdálenosti Kakashi pronesl: "Chudák..."
Naruto souhlasně přikývl.
§ § §
"Myslíš to opravdu vážně?" Tsunade vypadala nervózně.
"Jo,začali se seskupovat nedaleko naší vesnice." přitakal Jiraiya. Pátá, která už neseděla za stolem, netrpělivě přecházela z jednoho kouta pracovny k druhému.
"Co budeš dělat?"
Tsunade se při jeho otázce zastavila.
"Vyšlu tam zvěda, než si někdo něčeho všimne."
Bělovlasý sannin přikývl.
"Musíme zjistit situaci, pak budeme moci jednat." Tsunade si setřela z čela pot.
"Shizune!"
Do místnosti se spěchem vrazila hnědovlasá kunochi .
"Ano..."
Tsunade se otočila směrem k oknu.
"Shizune, potřebuju, abys přivedla Tenzoua."
§ § §
Sakura se procházela s baterkou po nemocnici. Tyhle noční šichty uplně nesnášela. Zastavila se u otevřeného okna a vyhlédla na ulici. Bylo už asi deset a venku svítily jen lampy. Najednou cosi zaslechla.
"Co to..."
Zaposlouchala se ještě soustředěněji. Zvenčí se ozývalo jakési dunění. Pak uviděla Shizune, jak zběsile běží od Hokageho sídla.
"Co se to děje?"
Ale nemohla nikam odejít, musela zůstat v nemocnici a dohlížet na pacienty. Zamračeně zavřela okno a pokračovala v pochůzce.
§ § §
Naruto seděl na střeše a šmíroval lidem do oken. V jednom bytě naproti se zrovna krásná mladá dívka chystala vlézt do vany.
"Áaa... co tady děláš takhle pozdě?"
Naruto se lekl až nadskočil a málem se skutálel ze střechy.
"Vy mě snad chcete zabít! A vůbec, co tady děláte, sensei!?" zašeptal Naruto naštvaně.
"Proč šeptáš?" zeptal se Kakashi a posadil se vedle něj.
"Ale... vždyť já přece nešeptám-ttebayo ...hehe."
Kakashi se podíval směrem, kam hleděl Naruto, než málem sletěl ze střechy.
"Ghg...," stačil ze sebe vypravit, ještě než mu spadla spodní čelist a z pravé nosní dírky se vyvalil úzký proužek krve.Šátek začal pomalu tmavnout. Naruto i Kakashi oba nahlas polkli. Dívka naproti si právě sundala ručník.
§ § §
"Hmm, to je nějaký divný. Už je to přes hodinu a ani jeden z našich špehů se ještě nevrátil, mezi nimi i Jiraiya."
Tsunade vypadala opravdu nervózně.
"Musíme vyslat tým." řekla odhodlaně.
"Shizune, vyšli Kakashiho a Naruta. Dej jim plán cesty a řekni, že je to mise typu B. To by mělo Naruta uspokojit."
"Ale, Tsunade-sama, nemys..."
"Běž!"
§ § §
Kakashi a Naruto s napětím sledovali scénu, odehrávající se v koupelně. Naruto užíral popkorn a Kakashi, koukajíc skrze dalekohled, se nejapně uculoval.
"Kakashi-san!"
Narutovi vyletěla krabice s kukuřicí z ruky a přistála na hlavě Ino, která seděla dole na lavičce a zrovna se snažila políbit Saie, který si neskrývaně oddychl. Kakashi, bílý jako křída, rychle schoval dalekohled a pomalu se otočil na přicházející osobu.
"Co tady takhle pozdě děláte, nemohla jsem vás nikde najít?"
Naruto nasadil křečovitý úsměv a Kakashi nahlas polkl.
"No to je jedno. Mám pro vás dva naléhavou misi od Páté. Tady je plán cesty. Je to mise třídy B a vyrážíte okamžitě."
Kakashi vytřeštil oči. Tohle bylo jeho první volno po měsíci nepřetržité práce.
"Rozkaz." řekl s nadšením, ale uvnitř tiše plakal.
"Konečně nějaká pořádná mise pro budoucího Hokage, dattebayo!" zakřičel blonďatý genin do nočního ticha.
"A jaký je náš úkol?" zeptal se bez zájmu sensei.
"Vaším úkolem je přivést zpět tři naše zvědy. Tenz...ehm...Yamata, Shikamaru a Jiraiyu-sama."
Naruto tázavě nadzvedl obočí.
"Ero-sanin?...to asi nebude jen tak nějaká mise."
A spokojeně se usmál.
"Vzhůru do akce!"
Čapnul Kakashiho za ruku a oba zmizeli ve tmě. Shizune nevěřícně stála na místě.
"Ještě jsem vám k tomu úkolu neřekla všechno..."
§ § §
Čím byli blíž, tím bylo dunění hlučnější a pronikavější. Řítili se rychle a tiše nocí ke zdroji toho hluku.
"Naruto, buď opatrný vypadá to celkem nebezpečně."
Kakashi měl co dělat, aby stačil Narutovu tempu.
"Nemějte obavy, já to zvládnu, určitě je zachráním a přivedu zpátky." prohlásil rozhodně a odhodlaně. Vtom se oba zastavili.
"Co to k čertu..."
Les i oblohu pokrývala ohromná, pronikavá záře, která každou chvíli měnila barvu. Dunění tady bylo ještě hlasitější a nabývalo na rytmu. Vyrazili kupředu ještě rychleji než předtím vstříc tomu hluku a světlu. Mezi stromy se na louce nedaleko začalo cosi rýsovat.
"Stany? To je..."
Překvapený Kakashi přestal dávat pozor na cestu a podjela mu noha.
"Uáááaa."
Naruto se ho snažil chytit, ale padající sensei ho strhl sebou. Oba dva se s řevem a setrvačností valili lesem k místu, kam se chtěli nenápadně připlížit. Velká rána a pak neuvěřitelný hluk. Dopadli na něco nepříjemně tvrdého. Kakashi otevřel oči jako první.
Váleli se na pódiu, před zraky miliónu lidí. Z davu se ozval nespokojený šum. Naruto, stále si ještě kryjící obličej uslyšel, jak se Kakashi rychle sbírá ze země.
"Myslím, že si nás všimli, Kakashi-sensei." a snažil se o šepot.
"To nepochybně..." pronesl nervózně Kakashi. Naruto otevřel oči a prudce vyskočil.
"Hups!"
Geninovi mimické svaly povolily, takže teď vypadal, jako jeden z obyvatel ústavu pro choromyslné. Dav začal nespokojeně mručet.
"Promiňte, to je omyl!"
A to už obecenstvo začalo házet plechovky.
"Koukejte vypadnout!"
Ninjové urychleně opustili hlavní stage, na kterém se to zrovna chystal rozbalit DJ-Tsunami.
"Co je to tady sakra za bordel?" pyštěl nevěřícně Naruto.
"Obávám se, že se nacházíme na ilegální technopárty."
Pronesl intelektuálský Kakashi a prohlížel si hlouček mladých krasavic, které na něj mávaly.
"Musíme najít Ero-sanina, Shikamara a kapitána Yamata."
Naruto se napřímil začal se rozhlížet.
"No asi bude lepší, když se rozdělíme a pak se sejdeme tady. Tak to bude rychlejší."
"Říkáte rozdělit... Tajuu Kage Bunshin no Jutsu!"
A třicet Narutů se vyřítilo hledat pohřešované.
§ § §
"Hehe... slečny vy máte ale výdrž."
Sannin se natřásal v hloučku spoře oděných dam.
"ERO-SANIN!"
Jiraiya přestal tančit a otočil se na výtržníka s nabručeným obličejem.
"Kdo je tu zvrhlík?!"
"Máš podávat zprávy a místo toho se tu producíruješ s ženskejma!" křičel Naruto sinalý vzteky.
"Mám tě přivést" A to už se kolem Naruta začaly shromažďovat krasavice všeho druhu.
"Hej...hele, no možná se můžu trochu zdržet."
§ § §
Kakashi si narovnal čelenku, aby pomocí sharingnu mohl ztracené rychle objevit. Všude byl strašný hluk a plno lidí.
"Hmm..., najít Tenzoua bude asi mnohem težší." pomyslel si a dál pečlivě sledoval okolí. Zastavil se u jednoho bleděmodrého stanu.
"Možná bude tam."
Nadzvedl plachtu. Vytřeštil oči hrůzou.
"Óóo, ty čuňáku!"
Ukázalo se, že stan byla ve skutečnosti postarší, obtloustlá, obrovitá žena v dlouhých šatech. Chytla Kakashiho za flígr, zvedla ho do vzduchu a začala s ním lomcovat, div jouninovi nesetřásla kalhoty.
"Já jsem si řikal, že u stanu nejsou tyče jako klády..."
§ § §
Druhý den ráno už všichni seděli u hokageho na koberečku. Tsunade si všechny měřila nelítostným pohledem.
"Dala jsem vám jednoduchý úkol!" rozkřičela se, "zjistěte, jak probíhá nečekaná akce, dějící se nedaleko! No, možná jsem pak měla upřesnit, že chci abyste se vrátili a nabyté informace mi sdělili! Za neuposlechnutí rozkazu a zmaření mise budete všichni až do odvolání mýt záchody na akademii!"
Všichni klečící vytřeštili oči.
"Tedy, až na Kakashiho,který se momentálně nachází v nemocnici s těškým otřesem mozku a četnými frakturami. "Jó Kakashi ten si to umí zařídit.....To udělal schválně!" Zamračil se Shikamaru.
A ty Jiraiyo si vezmeš toalety nejmenších ročníků!"
Sannin zbělal.
"A navíc klučičí!"
Sanin zezelenal.
"Chudák, ty bejvaj vždycky nejvíc pomočeny a to ani nezmiňuju ten smrad." pomyslel si Naruto.
Sakura stála vedle Tsunade se stejně nekompromisním výrazem.
"A teď koukejte padat uklízet!"
Všichni opatrně opustili pracovnu.
"To maj za to, že jsem tam nemohla být taky!" řekla, usadila se do křesla a spokojeně usrkla saké.
Dodatek: Tenzou, alias Yamato, se našel až o dva dny později při úklidu louky. Spal v bedně ztrát a nálezů.

Poznámky: 

Hoh.. no asi trochu blbůstka no...Sticking out tongue
Ä nezapomeňte na komentíky, ať se mam z čeho poučit

4.8
Průměr: 4.8 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mister_zx
Vložil Mister_zx, So, 2009-10-03 00:23 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

23 to je uza napad kdo newi co je 23 tak to je techno party takze 23 23 23 23 23

What´s it? It´s a LAUGH!

Obrázek uživatele Tatsu
Vložil Tatsu, So, 2009-10-03 11:07 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 748 | Autor je: Recepční v lázních

to be free Laughing out loud

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Čt, 2009-01-22 19:35 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

Mě se to náhodou líbí Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele shery
Vložil shery, Po, 2009-01-12 23:22 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 138 | Autor je: Prostý občan

tak tohle me fakt rozesmalo jeste stesti ze sem na to narazila:)
dopurucuju: pis dal Smiling

Obrázek uživatele Tatsu
Vložil Tatsu, Út, 2009-01-13 00:05 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 748 | Autor je: Recepční v lázních

jéé to sem ráda že se líbí ^^ no vynasnažim se Eye-wink