manga_preview
Boruto TBV 10

Zabudnutý...

V kútiku schúlený, hlavu si opiera, vlasy si drží zlostne a slzy mu padajú neúnosne. Je v kruhu bolesti, niet cesty von, niet pomoci, niet človeka, ktorý by ho objal. Cíti sa, ako keď bol malý. Zase je v tom kruhu, kruhu bolestnej samoty, z ktorej niet cesty von. Keď sa raz na teba nalepí, len tak ľahko ťa nepustí. Zase je sám, nech ide akoukoľvek cestou, nech si vyberie akýkoľvek smer... Je SÁM!! Plače a narieka, nikto ho nepočuje iba démon v ňom ukrytý... No démonovi to prospieva, teší sa z jeho smútku. Ďalšia preplakaná noc, už asi tisíca v poradí, no ďalší deň je tu, treba ísť von. Treba plniť misie, treba pomáhať, treba sa usmievať a na šťastného hrať.

Misia za misiou, práca za prácou, chvíľu oddychu... Po celý ten čas sa usmieva. Tvári sa šťastne a plný energie, rozdáva radosť a nádej, hoci tá jeho už zhasla. Tvári sa vyrovnane, získal si kadekoho obdiv a nikto netuší, čo pod maskou sa skrýva. Nikto by nepovedal, že ten chlapec trpí, že jeho úsmev je falošný, že v noci nespí, že plače a nevládze ísť ďalej. Nikto by nepovedal, že jeho úsmev sa zmení na krvavé slzy hneď, čo zatvorí si svoje dvere. A tak zostáva zas sám... Nikto mu nepomôže, nemá ani ako, veď ten človek nevyzerá ako stroskotanec.

Jej slzy jej plač, jej smiech je preč. Jej oči stále ho hľadajú, jej srdce po ňom stále túži, nemôže sa vzdať sna. Sna, pre ktorý bojuje už toľko rokov. Pre ktorý zomrelo už toľko ľudí. Chcela byť s ním kedysi a teraz? Zostali len spomienky... Hneď ako zavrú sa dvere, jej nálada prudko klesne... Až ďaleko pod nulou. Medzi ľuďmi nosí kabát, kabát ušitý z radosti, šťastia, úsmevov. Vyzerá šťastne, ale to len s tým kabátom.

Chcela mu to povedať, že stále jej chýba. Že to prázdno v srdci už dlho ukrýva. Že raz má sto chutí sa zabiť, inokedy sto chutí utekať a hľadať ho...

Chcel jej to povedať, že stále mu chýba. Že to prázdno v srdci už dlho ukrýva. Že má sto chutí ísť ho hľadať a bojovať za svoj sen a inokedy má sto chutí ho ísť zabiť.

Chceli si to povedať, len oni navzájom vedeli, čo ten druhý asi cíti. Vážne si to tajomstvo smútku chceli povedať, ale ako plynul čas... Spomienky boli čoraz nejasnejšie. City vychladli a každý z nich išiel svojou cestou. A meno tak spomínanie zmizlo v prázdnote a minulosti. A nikto z nich už necíti to prázdno, každý si plnil svoje sny. Už sa navzájom NEPOZNAJÚ... A zabudli na roky trávené spolu, zabudli na tím číslo 7.

Poznámky: 

Ak by ste to náhodou nechápali, tak v prvých dvoch odsekoch Naruto smúti za Sasukem. V ďalšom smúti sakura za Sasukem. V ďalšom chcela Sakura Narutovi povedať o jej smútku. Potom chcel Naruto Sakure povedať o jeho smútku a nakoniec na Saskueho všetci zabudli.

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-08-08 19:17 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

To je nádherný, smejeje... vážně nádherné...
Nedokázali jít dál společnou cestou... a jejich kroky se tedy vzdálily... konec týmu 7. smutné ale krásné...

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-08-08 19:13 | Ninja už: 6073 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

smejeje, to je krásnučké, smutné a také, no nádherné...
Kedysi sa poznali, boli tým. Teraz sa dávno nevideli, ich cesty sa rozdelili a oni sa navzájom vzdialili. Naozaj skvele napísané Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.