manga_preview
Boruto TBV 10

30 + 3 NA CHATĚ, díl 009 - Očista bazénu a nákupy

Takže dnes se dozvíte, jak to dopadne, když se hAnko s Kisamem pustí do čištění bazénu a co se semele v obchoďáku, kde nakupuje Danieeru a spol. Eye-wink

Zatímco Naruto, Chouji, Itachi, Hidan, Danieeru, Niya a její zrzavý bratříček Pein bloumali po městě, na chatě se taky děly věci. Veškeré obyvatelstvo (kromě Ivky a Kotetsu, kteří poklízeli barák) se shromáždilo na dvorku, aby přihlíželo zábavné produkci v podání Kisameho a hAnko. Někteří se usadili na houpačce (Konohamaru a nepříliš nadšený Ebisu), jiní, jako například Sasori, Deidara, Izumo, Genma a „kašlací ninja“ Hayate využili dřevěné dětské prolézačky (ve tvaru koníka, autíčka a vláčku...). Gaara s Kankurem obsadili pískoviště, Jiraiya s Kakashim si udělali pohodlí ve větvích jabloně. Neji, Lee, Kiba a Zetsu klímali ve stínu šípkového keře. Pan Teuchi, Kakuzu, Asuma a Shikamaru osídlili lavečky u stolu pod stříškou vedle kůlny, akční Kabuto se vyšplhal na tu stříšku. Sasuke tam chtěl taky, ale zamotal se do svých vytahaných šedých tepláků a málem sebou třísknul. Tak ho Oroxichtíček nahoru vysadil jazykem a sám se stulil na kamenech u ohniště. Byly krásně vyhřáté sluníčkem a to víte, hadi mají rádi teplo.

Kisame chodil kolem bazénu a smutně v něm šplouchal svým šupinatým nožíkem v obvazech... Evidentně mu bylo velice líto, že se musí vzdát své zatuchlé koupele, leč nebylo zbytí – musel se podřídit většině. Stranou od melancholické rybičky postávala hAnko se zasmušilým výrazem. Přemýšlela, jestli bazén vypustit do kanálu, nebo tu vodu nalít na sousedovu zahrádku, aby mu pomřely ty hrozně hnusný kvítka barvy Sakuřiných vlasů... anebo celý bazén rovnou vyhodit do povětří. Třetí nápad se jí zdál nejvhodnější, než však stačila požádat Deidaru o asistenci, zjevil se vedle ní Kakashi. S prásknutím zavřel Icha Icha a jeho stále přivřené očičko zaplálo podivným světlem.
„Aby se nebavili jenom tydle dva,“ ukázal na holku a žraloka, „vyhlašuju soutěž! Kdo se napije vody z bazénu, bude vyhlášen králem Vodníků!“
„To spíš tak králem průjmu, salmonely a otravy krve, ty pako,“ pravila hAnko a praštila jednookého ninju jeho vlastní knížkou. „Jak může tak nezodpovědnej člověk dělat učitele. Divím se, že děcka, který jsi dostal na starost, ještě žijou...“
Kakuzu se rozchechtal: „Ale mají namále. Sakuře z Kakashiho metod zrůžověly vlasy, Sasuke se zamiloval do hada a Naruto je taky magor. Čím jsi je to krmil, lysohlávkama?“
Pan Hatake Sharingan se velice urazil a odešel si postěžovat Jiraiyovi. Kisame si rozpačitě podrbal žábry: „Tak abychom se teda nebavili jenom my, co kdybyste nám ještě někdo pomohl?“
Ze všech stran zaznělo rozhodné NE, jen od laviček se ozvalo „Mendokusei na...“ a z dřevěného koníka na pružině „Já na něj asi použiju 'Sushi no Jutsu'!“. Tentokrát se Kisameho na oplátku zastala hAnko a shodila provokující červenovlasou loutku z jejího oře. Díky pružince se však z nevinné dětské houpačky stal katapult, který milého Sasoriho vystřelil krásným obloučkem přímo do bazénu. Slizká žabincová hladina se nad ním zavřela...

„Sasorííííííííí,“ zapištěl vyděšený Deidara a sprintoval přes dvůr, div si nožky nezlámal. Orochimarák se pobaveně olizoval, Kabuto smíchy spadl ze střechy, Sasuke ho však naštěstí v poslední chvíli zachytil. Neji se nadechl, aby prohlásil, že za to může osud, Lee mu však pohotově zacpal pusu. Dřevěný shinobi se stále nevynořoval. Deidaru chytal amok z pomyšlení, že ztratí svého milovaného parťáka, ovšem daleko větší amok ho popadal při představě, že by si při Sasoriho záchraně zmáčel culík. hAnko o ubohého vraha, co z vlastních rodičů udělal hračky taky dostala strach, proto už neváhla, zhluboka se nadechla... a vhodila do bazénu modrého žraloka s výkřikem: „Tak ho vylov!“ Po chíli se Kisame vynořil, bezvědomou loutku v zubech.
„On se mi snad utopííííííl,“ zakvílel dlouhovlasý blonďák a poroučel se k zemi. Žraločí démon vyplivnul ten kus dřeva vedle omdlelého Deidary.
„Tak snad abychom to konečně dodělali, ne?“ povzdychnul si a naposledy se pohledem rozloučil se svou páchnoucí koupelí. Pak zvolal „Suiton: Hikiageru!“. Všechna voda z bazénu se zvedla, přelétla nad hlavami udivených přihlížejících a odplachtila kamsi do neznáma.
„Héj, tuhle techniku ještě neznám! A já se, doprčic, nedíval sharinganem!“ vykřikl napůl naštvaně, napůl nešťastně Kakashi.
„Ehm,“ odkašlala si hAnko významně. „Smím se tě, milá rybko, otázat kam přesně ta vodní masa dopadne?“
„To je jediná nevýhoda tohodle jutsu, že nevíš, kam to slítne... Jednou se to vrátilo a chlístlo mi to na... do prkna!“ zařval Kisame a zdrhal se skrýt pod stříšku. Obrovská zelená kapka se totiž vznášela přímo nad dvorkem. Ostatní urychleně následovali jeho příkladu, ale v tom spěchu zapomněli na dvojičku Sasori-Deidara, kteří byli stále v bezvědomí. Nafoukanej Sasukáč se zas chtěl blejsknout a už už se nadechoval k výkřiku „Katon!“, pohotová hAnko mu však podkopla nohy.
„Zbláznil ses, ty nepovedenej mstiteli?! Víme jak to dopadlo u krbu a v lese, nepotřebujem, aby nám chata lehla popelem!“
Chudák malý Uchiha párkrát fňuknul a šel se schovat Orochimarovi pod sukni.
„Tak já ten humus zlikviduju,“ přihlásil se Kakashi. „Ale jen v případě, že mě majstr Hoshigaki naučí ten trik se zvedáním vody,“ ušklíbnul se ještě potměšile. Všichni na modrou rybičku upřeli vražedné pohledy, a tak jí nezbylo, než horlivě přikyvovat.

Mezitím se sedmička nakupujících dostala do obchodu. Niya nasadila štěněcí očka hodné Lassie a škemrala, aby mohly jít s Danieeru samy. Bohužel neuspěly a tak jim nezbylo, než akceptovat Peinovu přítomnost a jeho neustálé otrávené pohledy. Vkročili do supermarketu. Naruto se nalepil na výlohu hračkářství a zaujatě ji zkoumal.
„Co to, sakra, je, dattebayo!?“ zaječel, když zahlédl čertíka v krabičce.
„To je hračka, Naruto. Údajně to má být k smíchu...,“ zamumlala Danieeru, otrávena Peinovou tvrdohlavostí.
„Tak hneme se už? Peine, nech je jít, nebo tě k tomu vlastnokosně donutim,“ zavrčel Hidan a už se natahoval pro svůj vražedný nástroj na zádech.
Bohu dík za to, že se Pein zalekl a radši převzal dozor nad Narutem a Choujim. Zrzečka a brunetka se sprintem vydaly k mrazákům, kde si to plánovaly řádně a nehorázně užít. Zbavit se staršího bratra je přece oslavy hodný skutek.
„Hele, co tohle?“ zeptala se Danieeru a snažila se vytáhnout z mrazáku dvacetikilovou flákotu hovězího masa.
„Né, vezmeme todleto,“ zahudrala rodačka z Nashvillu a ukázala na třicetikilovou flákotu.
„A co třeba obojí?“
„Platí!“
Niya běžela sehnat vozík, zatímco nechala Danieeru napospas hovězímu masu. Když se pak vrátila, našla svou kamarádku pod třicetikilovou flákotou a netušila, jak to z ní sundat. Pořád se snažila na něco přijít, ale s hrůzou zaznamenala, že brunetka začíná nabírat na modré barvě.
„Tak už, sakra, něco vymysli!“ poručila nevrle a praštila ručkou do dlaždic.
„J-jasně, počkej t-tady!“ zapištěla zrzka a rozeběhla se tam, kde se prodávalo uhlí. Slyšela jen něco jako „A kde mám asi čekat, když ne tady?“, ale přešla to a radši zařadila vyšší rychlost.

V oddělení Zahrada stál Itachi a zarytě přemýšlel, který pytel uhlí vzít. Všechny byly velký, těžký a ušmudlaný, to po něm přece nikdo nemůže chtít, aby se s něčím takovým tahal... Po chvíli přisupěl Hidan s totálně narvaným vozíkem. Když viděl Uchihův naštvanej a znechucenej výraz, popadnul první pytel s dřevěným uhlím, co mu přišel pod ruku a z posledních sil ho narval do vozíku. Pak si mohl spokojeně oddechnout, neboť měli splněno.
Najednou do něj narazilo něco malého a zrzavého a donutilo ho to spadnout do hromady černého uhlí. Vztekle se z hromady vyhrabal, oprášil si župan od sazí a vražedně si změřil udýchanou Niyu.
„H-honem, pojď-te... se mnou...,“ zasupěla a opřela se o Hidana.
„Co je?“ zeptal se nechápavě Itachi.
Hidan k němu zrzku znechuceně přistrčil a pravil, ať nekecá a jde. A tak Itachi šel.

„No hurá, už jsem myslela, že mi rupnou i ty zbylý obratle!“ vztekala se Danieeru, stále s flákotou masa na zádech.
„To jako chceš, abych to z ní sundal?“ mírně se zděsil majitel Mangekyou sharinganu. Rezavá holčinka jen přikývla a nevinně se uculila. Itachimu se po několika namáhavých minutách povedlo hovězí z Danieeru sundat, ale ta se mu ani nevrhla kolem krku, ani nepoděkovala, jen si v klidu pochrupovala na modrých dlaždicích. Uchiha starší si povzdechl, hodil maso do košíku, zvedl brunetku ze země a tlačíc vozík a nesouc oběť hovězího masa, vydal se k pokladně...

Všichni ostatní už byli před obchodem a čekalo se jen na Niyu, Itachiho a Danieeru. Jen co trojice vyšla ven, Pein seřval svojí sestru, že měl jít s nimi, že by Dani zachránil líp jak ten „kaleidoskopickej neřád“. Zatímco se mezi Peinem, Itachim, Niyou a Hidanem rozpoutala hádka o tom, kdo je větší neřád, Chouji a Naruto po sobě řvali, kdo potáhne ten těžkej novej gril až na chatu. Danieeru jen tiše cukaly koutky, až se začala nahlas smát.
Urychleně vyskočila Itachimu z náruče a neboť ji všichni pozorovali s vraždou v očích, vzala nohy na ramena a pro jistotu ještě práskla do bot. Za chvíli za ní letěl Itachi, protože ho to fakt namíchlo, Niya, protože tohle byla zrada a Naruto, aby se na něj zase nezapomnělo.
„Pomoooooooooooc!“ řvala Danieeru už kilometr před chatou a s ručkama nad hlavou vletěla dovnitř otevřenýma dveřma a někde se schovala. Za ní, hrdě křičíc „Zabiju tě!“ do chaty vběhl Itachi, po něm s „Nedělej sraba!“ Niya alias bývalý Tobi, a nakonec se s ohlučujícím řevem „Dattebayo!“ přiřítil Naruto, který to neubrzdil a napral do stěny.

Varování - další díl může způsobit zdravotní riziko: zranění v důsledku pádu ze židle, zhoršené dýchání a podobně.
Ano, souhlasím s rizikem.
Ne, nesouhlasím s rizikem.

4.95349
Průměr: 5 (43 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arisu Uzumaki
Vložil Arisu Uzumaki, Po, 2013-11-18 19:19 | Ninja už: 3894 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Deidaru chytal amok z pomyšlení, že ztratí svého milovaného parťáka, ovšem daleko větší amok ho popadal při představě, že by si při Sasoriho záchraně zmáčel culík. hAnko o ubohého vraha, co z vlastních rodičů udělal hračky taky dostala strach, proto už neváhla, zhluboka se nadechla... a vhodila do bazénu modrého žraloka s výkřikem: „Tak ho vylov!“ Po chíli se Kisame vynořil, bezvědomou loutku v zubech.

Úžasný =DDD

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2008-12-01 20:41 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Nic proti, ale ty kousky od Danieeru jsou hektické, děje se tam všechno strašně rychle a někdy ani nechápu proč se tam to něco stalo (jao by to psala dvanáctiletá hlka při začátcích psaní) Jinak je to opravdu úžasný... vtipný a někdy t hektičnost chápu-jak jinak vložit do příběhu všech 33 osob

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-12-01 22:04 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No právě. Smiling Někdy i ty moje části jedou jak na běžícím páse. Laughing out loud Holt příliš mnoho hrdinů na příliš malém prostoru. Eye-wink
A btw Danieeru je 12, ale píše mnohem líp než mnozí starší FFkáři. Smiling

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Mitsuki-chan
Vložil Mitsuki-chan, Ne, 2008-09-21 16:46 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

áááh, já jsem se vždycky vžívala do Tobiho role.. (dokonce mi aj Tobi vyšel, když sem dělala ten testík) a teďka když si to takhle promakala, že je to holka, se mi do toho příběhu vžívá líp.. tak Peiník je můj bráška, ju ? týý joo Laughing out loud zajímá mě, co s Tobíkem, (alias mnou Laughing out loud ) alias Niyou provedeš Laughing out loud

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Út, 2008-09-16 15:44 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

jj...ty sasukacovi vytahane teplaky me dostali!!Laughing out loud

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-07-24 11:57 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Tohle se čte tak skvěle, že tu povídku nejspíš dneska dopřeslouskám celou Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele ino..yamanako
Vložil ino..yamanako, St, 2008-04-16 19:39 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

honem další!!!!!!!!!!

Nikdy se Nevzdejte toho,v co věříte!!

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Út, 2008-04-08 20:55 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Vlastnokosně mě teda dostalo (nebo jak se tomu nadává XD )... A taky topící Sasori, chudáček dřevěnej XD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Út, 2008-04-08 17:20 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Dík za pochvalné komenty! Jsem ráda, že vás ta naše slátanina baví, další díl už je ve výrobě... Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Út, 2008-04-08 17:15 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

XDDDDDD no tamto a hento a tentononc, prostě super XD nefim co říct XD snad jen : XDDDDD looool XDDDDD

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Út, 2008-04-08 17:14 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Hustýýýýýýýýýýý, tak to bylo fakt něco!!!! Hlavně jak se Sasuke šel schovat Orimu pod sukni, LOL, fakt drsný

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-04-08 16:38 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

On se utopííííl!!! xDDDD Ježiši xDDD Sasukeho vytahané tepláky xDD dokonalý! xDDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Út, 2008-04-08 13:27 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

uuuzasnee ako wzdyy Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-04-08 11:45 | Ninja už: 6084 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

he he, tak Sasukeho vo vyťahaných teplákoch by som si pozrela:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Shorren
Vložil Shorren, Út, 2008-04-08 11:07 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Prostý občan

Suprový...honem další...u těch vašich povídek se vždy nejvíc nasměju Laughing out loud