manga_preview
Boruto TBV 10

Forbidden love 5

Tak a je tu pokráčko Smiling Potešia ma vaše komentáre .Príjemné čítanie.

Sakuru pošteklili na tvári slnečné paprsky. V polospánku čosi zamrmlala a prehodila sa na druhý bok. Dnes neplánovala tak skoro vstať z postele. Prešli mesiace odvtedy, čo mala čas vyvaľovať sa celý deň. Vždy tu bola nejaká misia, úloha od Tsunade, poprípade tréning. ,,Tréning!“ , skríkla nahlas a vyhrabala sa z postele. Úplne zabudla. Dnes mal mať jej tým tréning. ,, Dočerta!“ Rýchlo na seba nahádzala veci , ktoré našla po ruke a strapatá, neumytá vybehla z domu. Na cvičisku pri kameni ZVB na ňu už čakali jej parťáci. Sasuke sa tváril ako keby ho tá štvrť hodinka čakania obrala najmenej o desať rokov života, Naruto hyperaktívne chodil dookola sem-tam a Kakashi si pokojne jedol raňajky. Sakura vletela rovno medzi nich , keď sa v tom potkla o kameň, neudržala balans a tvárou dole sa žuchla rovno pred tých troch. To už ale Kakashi nevydržal a spustil hurónsky rehot. Sasuke sa k nemu pridal , no a Naruto –mysliac na vlastnú bezpečnosť- jej podal ruku a pomohol vstať. ,, Meškáš“ , vysúkal zo seba smejúci sa Kakashi .Sakura sa zatvárila nevrlo. ,, Nezvonil mi budík“, precedila pomedzi zuby . ,,Tak keď sme už všetci na nohách “, zahlásil Kakashi dívajúc sa na Sakuru, pričom premáhal smiech, ,,hádam by sme mohli začať“. Ozvalo sa trojhlasné áno a tým 7 sa pustil do tréningu. Dobrá nálada s ktorou sa Sakura prebudila do nového dňa bola nenávratne preč. Nechcelo sa jej robiť nič, iba sa kdesi schovať a mať od všetkého pokoj. Z depkových úvah ju prebral Narutov nadšený výkrik. Zbadala, že sa porozdeľovali do dvojíc. Ocitla sa pred svojím senseiom. ,, Nemrač sa už toľko, s úsmevom na tvári si oveľa krajšia “, veselo nadhodil Kakashi. No potom, čo ho skoro do hlavy zasiahol kunai , videl, že pokúšať sa o milý rozhovor je dnes zrejme nemožné. A tak sa pustil blokovať Sakurine výpady .Trénovali ešte hodinu a potom sa pomaly pobrali. Naruto sa vyparil ihneď (chápete ešte neobedoval) ,Sasuke vyštartoval zakrátko za ním( čo keby Ino potrebovala pomoc na nákupoch) až zostala len Sakura a Kakashi. On neprítomne hľadel na pamätník a Sakura mala pohľad upretý do zeme. ,Mala by som sa začať ovládať. Chcel byť len milý a ja som zas vyletela. ´Po chvíli sa nesmelo ozvala: ,,Museli ste byť veľmi dobrý priatelia ,keď sem chodievate každý deň.“ Kakashi otočil hlavu a smutne sa ozval: ,,Vieš , Obitove kvality –to aký skvelý človek to bol, som si všimol až príliš neskoro. Keby nebolo jeho, dnes by som tu nestál.“ Sakura užasnuto počúvala. Nikdy ešte nevidela svojho senseia v takomto svetle- ako človeka s chybami ako všetci ostatný. Sakura podišla bližšie a položila Kakashimu ruku na plece. ,,Ale to by bola veľká škoda, keby ste tu teraz neboli. “ V tom si uvedomila, čo práve povedala. Červenajúc sa zo seba vyjachatala :,, Teda, chcem povedať, že Konoha by mala o jedného skvelého jonina menej.“ Zdvihla pohľad zo zeme a usmiala sa. ,, Už musím ísť, chcem dnes ešte vybaviť zopár vecí .Dovidenia“, zvolala a už jej nebolo. ,,Ahoj “, odzdravil Kakashi aj keď vedel, že už je preč. Niekoho mu strašne pripomínala. Zdvihol oči od mena Obito Uchiha a o čosi vyššie našiel vytesané meno Rin. Obe boli lekársky ninjovia. Pomaly sa vytrhol z myšlienok a pobral sa domov. Pred odchodom z cvičiska si pomyslel na jeho rozhovor so Sakurou pri pamätníku ZVB. Pri spomienke naň sa cítil akosi zvláštne.....

4.84
Průměr: 4.8 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-31 18:56 | Ninja už: 4975 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Kakashi a prišiel na čas na tréning, to sa musí niekde poznamenať. Možno by si zaslúžil za skorý príchod aj medajlu. Ale vážne ma prekvapilo, že to bola práve Sakura, korá meškala na tréning, aj keď na neho spočiaku úplne zabudla. Laughing out loud Čo jej behá po rozume, alebo kto? Sticking out tongue Ale tá scénka, kde sa rozčapila pred trojicou mužov, čo bola mega zábavná až sa Kakashi rozosmial o sto šesť. Len ma udivilo, že to neprekvapilo Naruta a Sasukeho.
PS: Odkaz na ďalší dielik nefunguje, keď tak si to oprav.

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, So, 2008-04-05 22:39 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

je to super nemôžem sa dočkať ďalšieho pokračovania Smiling

Obrázek uživatele Arya
Vložil Arya, So, 2008-04-05 20:10 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Ani si neviete predstaviť ako ma tešia vaše kladné hodnotenia Smiling budem sa snažiť pokračovanie zaslať čo najskôr

Obrázek uživatele matula1212
Vložil matula1212, So, 2008-04-05 19:43 | Ninja už: 5954 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

super pokračko rychle

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2008-04-05 18:54 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

docela mě překvapilo, že už tam Kakashi byl, ale je to vítaná změna
moc se mi to líbí a už se nemůžu dočkat pokračování Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D