manga_preview
Boruto TBV 10

Čas nejde vrátit zpět

Je krásný slunný den a Sakura zase trénuje. Tentokrát ale jen s Kakashim. Naruto se už sice vrátil, ale zase se někde buď, dožaduje misí u Tsunade nebo dojídá tak osmou misku Ramen.

"Tak jo Sakuro, to pro dnešek stačí, po zbytek dne máš volno..." řekl Kakashi, když viděl, že Sakura už nemá skoro žádnou chakru.

"Hai...."

Na druhý den se Sakura vzbudí, kvůli nepříjemnému drnčení budíku. Najednou jí někdo zaklepe na dveře.

"Ahoj Konohamaru.... Co ty tady ?"

"Báby-Tsunade ti vzkazuje, že se za ní máš okamžitě dostavit..."

"Tak jo......" zamrmlá něco ve stylu odpovědi.

***

Tsunade jako obvykle sedí ve své kanceláři plné papírů. Ozve se klepání a Tsunade příchozího vyzve dovnitř.

"Dobrý den Tsunade-sama, Konohamaru mi řekl, že mě chcete vidět," řekne Sakura.

"Ano, je to tak...... (hledá nějaké papíry) AAAAA tady to je !" zvolá vítězoslavně a jeden vytáhne.

"Je to mise, ve které budeš jako ANBU a přidám ti ještě jednoho vojáka. Za chvíli by měl dorazit...." dořekla. A opravdu zanedlouho se ozvalo *ťuk ťuk* a do kanclu vešel ANBU.

"Tady jsi... Takže jak už jsem řekla tady Sakuře, pošlu vás dva na misi..."

"A co to je za misi ?" zeptá se Sakura.

"Musíte ověřit místo, kde byl spatřen tým Hebi," odpověděla jí na její otázku Tsunade, "takže je tam velká pravděpodobnost, že tam bude i Uchiha Sasuke," dořekla.

"Můžete jít. Jo a ještě něco, sraz máte zítra v 5:00 před bránou," ukončila rozhovor. Hned jak

to dořekla, oba zmizeli tak rychle, že by jste ani neřekli, že tam někdo byl.

***na druhý den před bránou***

Sakura už čeká před bránou asi půl hodiny, ale ten druhý pořád nikde.

"Sakra kde může být ? V tomhle je jako přesná kopie Kakashiho...." pomyslí si. Najednou uslyší takové hlasité *puf* a na bráně sedí další černý ochránce.

"Promiň, že jdu pozdě... zaspal jsem," omluví se.

"To je v pohodě, ale hlavně už pojďme," usměje se Sakura, ale přes masku to nejde vidět.

A tak vyrazili na místo. Už se schylovalo k večeru a tak se rozhodli, že se utáboří. Rozdělali oheň a Sakura si vzala hlídku jako první. Probíhalo to celkem v klidu, ale najednou slyšela rupnout suchou větvičku. Okamžitě vytáhla kunai a hodila ho na ono místo. Hned na to, se z tama vynořili čtyři ninjové. Předpokládala, že to bude zrovna tým Hebi. A nemýlila se.

"Co tu chcete ?" zeptala se Sakura.

"My chceme jen jedno a to, abys už nebyla mezi živými," odpověděl jí velmi známý hlas. Jenže si nemohla vzpomenout, kde ho už slyšela.

"A to jako proč ?" zeptala se ještě s klidem Sakura.

"Stojíš Orochimarovi v cestě !" zvolali všichni najednou a vrhli se na ni. Sakura odrážela jejich útoky velmi dlouho, ale její chakra nebyla neomezená. Až už byla opravdu na dně, ocitla se v tmavé místnosti. Všude byly jen červené oči s černými tečkami. Ty oči na ni upírali svůj pohled. Když tohle skončilo, byla přibita na kříži a před ní se objevil muž v kápi a s katanou v ruce. Přešel k ní a bodl ji do břicha. Sakura vykřikla a vytekl jí z úst pramínek rudé krve. A tak se to opakovalo ještě asi 4x. Potom jí dal poslední ránu až nebezpečně blízko u srdce.

Najednou, ale genjutsu pominulo a Sakura se vrátila "do normálu". Jenže všude měla bodné rány.

"Tohle je speciální jutsu. Co se ti stane v něm, stane se ti i ve skutečnosti," zasmál se zase onen mužský hlas přiběhl k ní a zase chtěl bodnout, ale před Sakurou se objevil její společník a odrazil útok.

"D-dík-y..." vydala ze sebe Sakura, která ležela na zemi celá od krve

"V pohodě," odvětil. Neuvěřitelnou rychlostí se přemístil nejprve za tu ženu a probodl jí srdce. Podobně to pokračovalo i s ostatními až na konec zbyl jen ten jeden se Sharinganem.

"Hm, to celkem ušlo.... Kakashi," zašklebil se Sasuke.

"C-cože ? Ka-kash-i ?" zeptala se Sakura s námahou.

"Sakuro, teď se nenamáhej mluvením...." řekl jí Kakashi. Potom se vrhl na Sasukeho. Ten to nečekal a schytal ránu do plic. Sesunul se na zem a rozdýchával to.

"Vidím, že jste se zlepšili... Kde je ta ukňouraná holka, která za mnou pořád pobíhala ?"

"T-tu js-i z-zab-il, když j-si p-před č-tyř-mi let-y o-ode-šel..." odpověděla mu a vykašlala další krev. Kakashi se na ni ustaraně podíval a hned jak viděl, že se pokouší vstát, přiskočil k ní a než stihla spadnout, zachytil ji a podepřel. S jeho pomocí dobelhala až k Saskemu a řekla.

"Šmejd-e ! My j-jsme t-ě m-měl-i r-rádi, ale to-bě to by-lo je-jedno..." vyčetla mu.

"Promiň.... Nemohlo by to být zase jako dřív ? Itachiho jsem zabil, pomstu jsem dokonal... Byli bychom zase tým, tým 7."

"P-promiň Sa-suke, a-ale čas nejd-e vrá-tit zpátky... Už t-to nikd-y ne-nebude j-jako dří-v," po těchto slovech jí ztekl po bradě další pruh krve a skácela se k zemi. Kakashi ji na poslední chvíli chytil do náruče a vyvolal klon, který Sasukeho spoutal. Se Sakurou k nim přišel a přenesl je do Konohy. Sasukeho nejdříve odvedli do nemocnice a potom do předběžné vazby. Sakury se hned ujali Medic-ninjové a odvezli ji na sál.

Kakashi netrpělivě pošlapoval před sálem a na lavičkách vedle něj seděli Naruto, Hinata, Ino atd.. Všichni byli potichu a čekali na to, až světlo nad sálem zhasne. Po pěti hodinách konečně zhaslo a do chodby vešla Tsunade. Všichni se na ni podívali a očekávali co řekne.

"Sakura je v hlubokém komatu a abych pravdu řekla, nečekáme, že se probudí...." řekla smutně.

"A můžeme jít za ní ?" zeptal se Kakashi. Tsunade přikývla. Sakuru převezli na pokoj a všichni se za ní hned nahrnuli.

Už byla noc a v místnosti zůstal jenom Kakashi. Hlavu měl položenou na Sakuřiné posteli a spal. Ráno tam přišel Naruto a když tam uviděl spícího Kakashiho musel se i přes tuto situaci pousmát.

"Kakashi-sensei, běžte se domů prospat...." navrhl mu a tím ho i probudil.

"Ne Naruto... já tady chci zůstat...." odpověděl mu.

"Že se vám Sakura líbí ?" Kakashi neodpověděl a jen se podíval do země. Tohle Narutovi jako důkaz stačilo a opustil místnost.

Po třech dnech Kakashi zase spal u Sakuřino lůžka. Když se ráno probudil viděl, jak Sakura pomalu otevírá oči.

"Sakuro !" křikl šťastně.

Sakura už úplně otevřela oči a první co viděla byl Kakashiho šťastný obličej.

"Jé, ahoj," řekla mu a usmála se a on jí úsměv opětoval. Potom se zkoušela posadit, ale jakmile tak učinila, ucítila ostrou bolest u srdce.

"Au!" sykla. Jakmile to Kakashi uviděl, zastavil ji.

"Ještě by ses neměla pokoušet posadit se...." řekl jí ustaraně. Ta se jenom pokusila o úsměv a zase si lehla.

"Tys tu byl celou dobu ?" zeptala se ho po chvíli trapného ticha.

"Jo. Víš kolik jsi nám nahnala strachu ? Kolik jsi mě nahnala strachu ?" tu poslední větu skoro zašeptal, ale Sakura ji stejně slyšela.

"Tak za to se omlouvám, doufám, že tohle to vynahradí," řekla a její rty se spojili s těmi jeho. Když se od sebe odtrhli kvůli nedostatku kyslíku (xD), Kakashi ji vzal za ruku.

"Miluju tě...."

"Já tě taky miluju...."

***po roce***

"Ptám se vás, Kakashi Hatake, berete si zde přítomnou Sakuru Haruno za svou právoplatnou manželku ?"

"Ano."

"A táži se vás Sakuro Haruno, berete si zde přítomného Kakashiho Hatake za svého právoplatného manžela ?"

"Ano."

"Tímto vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu...." řekla Tsunade a zároveň tím ukončila tento příběh.

4.625
Průměr: 4.6 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2018-08-13 23:33 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: Už několik povídek jsem četla na tento pár, ale pokaždé mi to přijde zvláštní a takové vyumělkované. Prostě mám z toho ten pocit. Ale jinak povídka ubíhala slušným tempem, měla spád a dala se číst, za to plusové body. by mě zajímalo, co na to říkal náš Slavný Sasuke, že přišel o poslední fanynku?

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Po, 2009-08-24 20:27 | Ninja už: 5453 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Nejaké rýchle, nie? Laughing out loudLaughing out loud Ale KakaSaku mám rada Laughing out loud Veď Kakashi nie je taký starý, tak akurát... ale bolo to na mšoj vkus až príliš unáhlené Smiling Ale pekné..

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Út, 2008-04-22 09:35 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

juuu hezoušký...dobře tak Sasukáčovi Laughing out loud jinak napiš ještě nějaký FF Laughing out loud a klidně na tenhle pár(ptz Sakura a Kakashi jsou neej) Laughing out loud píšeš hezky moc se mi to líbí

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Út, 2008-04-22 13:43 | Ninja už: 19888 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Naprostej sooouhlas Eye-wink

Obrázek uživatele nikon
Vložil nikon, Út, 2008-04-22 07:31 | Ninja už: 6192 dní, Příspěvků: 288 | Autor je: Prostý občan

jaaaj paráádní mohlo to být na pokračování, ale i tak úúúžasný Smiling

Obrázek uživatele Sasuke_Nagashi
Vložil Sasuke_Nagashi, So, 2008-04-19 13:47 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Jo ma smulu kdyz je tak blbej ze si necha utict takovou holku jeho chyba ale prbeh byl skvelej

Obrázek uživatele Kimi-chan
Vložil Kimi-chan, So, 2008-04-19 14:18 | Ninja už: 5954 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

díky moc Eye-wink

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Čt, 2008-04-10 18:15 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

jé a Sasuke má smůlu Eye-wink Laughing out loud Smiling Eye-wink