manga_preview
Boruto TBV 09

NATÁČENÍ, FOCENÍ, RANDOM LIDI, COSPLAY -a to jsou asi všechna klíčová slova ^_^

AHOJ VŠICHNI!
-TOHLE BUDE ASI SPÍŠE PRO LIDI Z OKOLÍ PRAHY-
..^_^.. NEVÍM JAK ZAČÍT ALE… UŽ DELŠÍ DOBU MÁM V PLÁNU NATOČIT NĚCO NA TÉMA S NARUTEM! BOHUŽEL V MÉM OKOLÍ NEZNÁM NIKOHO, KDO BY DO TOHO ŠEL A TAK CHCI KONTAKTOVAT VÁS! CÍLE JSOU CELKEM DVA: SEZNÁMIT SE S NOVOU PARTOU VÍCEMÉNĚ RANDOM LIDÍ A TAKÉ, JAK UŽ JSEM UVEDLA I NĚCO NATOČIT, AŤ UŽ BY TO BYLO CMV, KONKRÉTNÍ SCÉNKY Z NARUTA, NĚJAKÉ COBY KDYBY, NEBO NĚCO VLASTNÍHO S POSTAVAMI Z NARUTA… POKUD SE VE VÁS PROJEVIL NĚJAKÝ ZÁJEM, BYLA BYCH RÁDA, KDYBY JSTE MĚ KONTAKTOVALI, PODMÍNKOU ÚČASTI JE OVŠEM VLASTNIT NĚJAKÝ NARUTO COSPLAY. POKUD SE ZAJÍMÁTE I O SCÉNÁRISTIKU, NEBO NATÁČENÍ PAK VÁŠ OHLAS TAKÉ MILE RÁDA UVÍTÁM (to samozřejmě nepotřebujete cosplay =3 )… MŮJ PLÁN JE PŘES PRÁZDNINY SEHNAT, CO NEJVÍCE LIDÍ(věkově neomezeno) A S NIMI SE PAK DOMLUVIT NA DATU, KDY BY JSME SE MOHLI VŠICHNI JEN TAK SEJÍT A NA VŠEM SE DOMLUVIT A MOŽNÁ SE I SEZNÁMIT A JEN TAK POKECAT, PROTOŽE VŠE ORGANIZUJI, DÁVALA BYCH VŠEM O VŠEM VĚDĚT A NA NATÁČENÍ A ASI I FOCENÍ BY JSME SE DOMLOUVALI… JESTLI NĚKOHO Z VÁS TOHLE ZAUJALO A MĚLI BYSTE ZÁJEM SE KE MĚ PŘIDAT, NĚJAK POMOCT A ZŮČASTNIT SE NAPIŠTE MI NA EMAIL: foxladyx9@gmail.com (hai, to je můj megatrapnej email). NIC JEŠTĚ NENÍ KONKRÉTNÍ ANI DATUM, VŠE SE PŘIPRAVUJE, TAKŽE I POKUD SI NEJSTE JISTI, JESTLI SE VŮBEC BUDETE MOCT ZÚČASTNIT, NAPIŠTE, VŽDY SE DÁ NĚJAK DOMLUVIT, NEBO PO PŘÍPADĚ I ZRUŠIT, POKUD BYSTE SE BÁLI, ŽE DO TOHO NECHCETE JÍT SAMI, MŮŽETE SI PŘIVÉST I NĚKOHO NEÚČASTNÍCÍHO, OVŠEM O TO TAKY JDE… POZNAT A SPŘÁTELIT SE S DALŠÍMI LIDMI… POKUD SI NĚKDO NEJSTE NĚČÍM JISTÍ PTEJTE SE… A POKUD BUDETE NA ADVÍKU, TAK SE TAKY OZVĚTE A MŮŽEME SE DOMLUVIT I OSOBNĚ, NEBO SE PROSTĚ JEN TAK SETKAT…
AŽ SE VŠE ZKONKRÉTNÍ DÁM BLIŽŠÍ INFO, TO ALE BUDE PODLE ODEZVY… ZATÍM SE MĚJTE HEZKY, BUDU SE TĚŠIT! ..^_^..

PS - netýká se to samozřejmě jen lidí z okolí Prahy, jen, že srazy budou asi probíhat někde v Praze (pravděpodobně v centru a tak) no a jestli máte zájem jet např. třeba z Plzně do Prahy nic vám nebrání, jen aby jste na to byli připraveni...

POKUD BY SE NĚCO STALO, NEBO ZRUŠILO, DÁM VĚDĚT. KONTAKTOVAT MĚ MŮŽETE DO KONCE LETNÍCH PRÁZDNIN 2019!!!!!


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Čt, 2019-06-27 19:42 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Napiš to jako člověk, a třeba si to někdo přečte. Eye-wink

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, So, 2019-06-22 09:16 | Ninja už: 2362 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Zatiaľ tu nemáš žiadnu odozvu, čo je škoda, ale ľudia sú možno ešte vyťažení v škole, tak snáď od budúceho mesiaca sa niekto ozve.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2019-06-22 13:57 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Protože takhle to vyznělo, že autorka plánuje natočit nějaké velice vtipné scénky na telefon a tím by to haslo. Navíc je to psané capsem a formou, která důvěru rozhodně nevzbuzuje.
Pokud chceš rozjet takovýhle projekt (a že už tu několik pokusů bylo), musíš mít zajištěné alespoň základní technické vybavení a hlavně musíš mít plán. Že se lidi sejdou a něco spolu vymyslí je super, ale vůbec nikoho to nenaláká.

Ach jo, ani nevíš, jak moc mi chybíš.