manga_preview
Boruto TBV 09

Japonsko zari - rijen 2014

Ahoj hledam touto cestou nekoho, pripadne i vice lidi, kteri maji chut se vypravit do Japonska na vlastni pest, planuji cestu na zacatku zari a vracet se chci na zacatku rijna, loni jsem stravil v Japonsku tri tydny a proste se mi to zdalo malo tak to chci aspon o jeden jeste natahnout. Bavi li te japonska kultura a jsi radny/a otaku a nemas hluboko do kapsy, dej vedet, loni jsem tam byl s kamarady, ale ti chteji letet do stredni ameriky a tam se mi letos nechce, radeji se vratim do Japonska a podniknu co jsem loni nestihl a nerad cestuji sam... Bydleni v Tokiu, kazdy svuj single room v Ryokanu, ale hezky zarizenem, s moznosti vlastniho vareni v centru tokia za velmi slusnou cenu, daval sem z hotelu pesky cesty temer po celem Tokiu, je to 10 min chuze od Kanon Templu v Asakuse, max 30 min. prochazka na sky tree, da se zvladnout v poho i Tsukiji, ale na ten je potreba si privstat na aukci tunaku...
Jak rikam, pokud mas opravdu zajem o Japonsko tohle je nejlepsi cesta(na vlastni pest).
Samozrejmosti meho planu je nekolikadenni smejdeni v Akihabare(tamni otaku stuff a herny me proste dostali). Dalsi jsou samozrejme opet zapas/y Sumo, Edo museum, Tokyo sky tree kdyz bude hezky, veskera kultura spojena s dobou Edo a Meiji, narodni muzeum je nadherny(ale za pul dne jsem stihl jen neco malo z exhibici - takze navrat). Dalsi veci kterou musim/e podniknout je cesta vlakem o Izo Hakone narodniho parku a pote cesta s Hakone Ropeway v okoli hory Fuji, prenadherna cesta(i kdyz sakury v tu dobu nekvetou) po panenske prirode. Hlavnim tahounem je pro mne vsak tentokrate Museum Ghibli(dozajista tam stravim/e cely den), jelikoz loni jsem doufal v sehnani listku v japonsku, ale byli vsechny beznadejne vyprodane na 2 mesice dopredu uz kdyz jsem priletel(tak je beru letos pres agenturu s predstihem). Kdybyste mel nekdo vazny zajem nevahejte me kontaktovat mohu zaslat i fotky z Ryokanu kde bude bydleni, popr. celkove z me lonske cesty. Jen pro info : Letenka - 14500, ubytovani na mesic - 19 000, to je jen 33,5k, ja jsem trubka a utracim hodne za suvenyry atd..., ale vim, ze mesic se tam da prezit v poho s cca 20ti tisici, takze za mesic to vyjde do 60k....
Tesim se na nadsene cestovatele az mi napisete a snad nebudu vyrazet do teto krasne zeme sam...
Ahoj Sedlon


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele NeznamyNinja
Vložil NeznamyNinja, Ne, 2019-07-28 21:48 | Ninja už: 4910 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Řeším podobnou situaci jako autor článku - hledá se parťák/parťačka na cestování po severu Honshu a Hokkaidu. Pravděpodobně to bude obnášet nocování u místních a když bude možnost rád bych se tam také potkal se známými z předchozích cest.
Počítejte s tím, že to není úplně levný výlet a také je na výletě se mnou třeba očekávat neočekávatelné, např. posledně jsem zůstal trčet na Amami když zrušili let a nikdo na letišti nemluvil ani slovo anglicky... ale mojí "Japonštinou" se mi povedlo z nich dostat ubytko i letenku na další den zdarma... taky jsem se na Okinavě potkal se žralokem nebo bloudil junglí cestou k Jomonsugi... jediná cedule na rozcestí byla psaná kanji Laughing out loud
nuda určitě nebude, tak se někdo ozvěte, sice už na konohu bežně nechodím, ale pokusím se čas od času zkontrolovat zprávy.

Obrázek uživatele Calime Istima Wilin
Vložil Calime Istima Wilin, Po, 2014-09-15 13:49 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 2029 | Autor je: Editor ve výslužbě, Prasatkova sekretarka, Recepční v lázních

Ahoj, máš nějaké tipy na výlety po Tokiu? Nemyslím ta profláklá místa, kam chodí každý, spíš něco "odlehlejšího". Zajímá mě spíš historie, chrámy, svatyně, muzea... než popkultura apod.
Odlétám koncem října a chci si sestavit alespoň nějaký hrubý plán, kam se podívat =)

Budu ráda za každou radu od kohokoli! ;o)

Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.

>(=^.^=)><(^..^)<

Obrázek uživatele Sa Ruki
Vložil Sa Ruki, So, 2014-04-05 10:54 | Ninja už: 4041 dní, Příspěvků: 105 | Autor je: Prostý občan

Máš obrovské šťastie, že máš možnosť sa tam dostať Smiling A tá Akihabara... jááááj, už o nej toľko básnim Z lásky A súhlasím so Stranx, iba mať tie prachy. Snáď raz vyhrám loto xD
Tak veľa sťastia Smiling

FOREVER SIXTH GUN

Obrázek uživatele Aman
Vložil Aman, Pá, 2014-04-04 23:39 | Ninja už: 4959 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

To je teda náhoda, jedu do Japonska v říjnu, jenže s partou z fakulty zahradní architektury, takže hlavně bonsaje, zahrady a příroda.
Každopádně držím palce, abys sehnal nějakýho kámoše.Evidentně se asi domluvíš dobře, mě jde ta japonština jak psovi pastva:) ale anglicky prý moc neumějí, jakmile se vypadne z velkoměst.

Obrázek uživatele Bůřa
Vložil Bůřa, Út, 2014-02-25 00:08 | Ninja už: 5264 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Ahoj měl bych vážný zájem, avšak mám 2 otázky: kolik ti je let? A můžeš mi poslat několik fotek z pobytu? Dyžtak na mail: burilhonza@seznam.cz

Díky mockrát za nabídku.

Obrázek uživatele Stranx
Vložil Stranx, Po, 2014-02-17 14:34 | Ninja už: 5666 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

zní to pěkně, jen mít ty prachy..Laughing out loud..

gl v hledání nějakejch parťáků